Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

bild på kisse

Av Petersson - 5 oktober 2008 11:01


Kisse 3 som är den som tycker om att klättra mest haltade i går morse och gick på tre ben.

Antagligen har han fastnat någonstans. Blir han inte bättre tills imorgon så tar vi en tur till veterinären. Han är så söt och go och ligger gärna i knät och sover.


Kisse 1 är den som är busigast och störst av dom fyra än så länge.

Kise 2 är lite mittemellan busig och springer gärna och leker med kisse 1.

Kisse 3 är den som klättrar mest.

Lilleman har växt till sig och är nog färdig att flytta vid tolv veckor han också.


Just nu får de vara lösa i hela hundpensionatet eftersom jag inte har några katträdda hundar där, jag är rädd att kisse 3 ska fastna i något galler annars eller klättra för högt upp. Men när jag kommer ut till dom har de oftast klättrat upp på sin klätterställning och ligger på högsta hyllan och sover alllihop.

 
 
Sarah Giercksky

Sarah Giercksky

5 oktober 2008 11:10

Vilken söt katt :D

http://SGiercksky.blogg.se

 
Ingen bild

Josefine Larsson

5 oktober 2008 16:03

Vad fin han är, längtar till vi får hämta hem honom. Att inte tiden kan gå lite snabbare. :) Hur är det nu med hans ben?

 
Ingen bild

Marita

5 oktober 2008 16:37

Han är inte svullen på benet och han kan böja det så inget är brutet. Antagligen har han sträckt sig. Jag hade en som tittade på det idag och hon trodde att det ger med sig på en vecka och att det antagligen är en sträckning. Han blir ompysslad lite extra nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petersson - 11 augusti 2009 09:22

  Ett helt år har gått sen kattungarna flyttade. En familj skickade de här fina korten på dom.      De har blivit så stora o fina.     ...

Av Petersson - 7 augusti 2009 14:48

  Kattungen växer o växer. Han har nu fått ett namn. Elin har bestämt att han ska få heta Whisky. Han är busig. Kanske Whisky är ett passande namn.   ...

Av Petersson - 21 juli 2009 21:08

  Kattungen växer och blir större för varje dag. Det är mycket att upptäcka.       Jag hade tänkt att vi skulle hitta ett annat hem åt kissen men vår dotter vill kanske att vi behåller honom. Hon har bestämt att han ska heta Whisky. Han är så snäl...

Av Petersson - 12 juli 2009 13:27

  Då var det dags att uppliva den här bloggen efter att den legat nere ett bra tag. Anledningen är att jag har tagit hand om en liten kattunge. Vi bor ju på landet och för nån dag sen när jag skulle ut med hundarna så skrek en liten katt som hade göm...

Av Petersson - 3 november 2008 08:21

  Då har sista kattungen åkt till sitt nya hem och jag kommer inte att skriva mer i denna bloggen. Lycka till med kattungarna och hoppas att allt kommer att gå bra annars får ni höra av er. marita@granskogens.se ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards